BrAun Series 3 Wet & Dry Shaver

I recently purchased the Braun series 3 wet & dry shaver. I have to say I am quite pleased with it. You can use shaving gels with it in the shower as well as it is 100% water proof.

I took down my entire head and most of my beard in a few minutes. I had 2 full days growth and now im clean as a baby.

I puchased mine at Target.com If interested ill share a link here in the description. It was only $49.99 usd

Braun Series 3

340s-4

http://www.target.com/p/men-s-braun-series-3-shaver/-/A-13472191#prodSlot=medium_1_1&tempterm=braun+3+shaver

Comments

Pinky Racing says:

he miss a spot on the back of his head

Dante Cassar says:

heisenberg 😉

IKimdraculaI says:

I tried shaving my head once. It was such a weird feeling, and people would give me that disapproval look and ask why I did it. I will do it again sometime soon though.

PAUL H says:

Lol most original review I have ever seen. Smooth as a baby’s ass was funny. Great vid.

LeDon James says:

nice review.. very informative lol

Tom Leamon says:

Thought that this was an ASMR video at first haha

Zachary Corbin says:

With the no talking I thought u were gonna do this in reverse like. When you ate the Oreo backwards lol

KiddsockTV says:

WOuld longer strokes with it work better than the short ones?

IKimdraculaI says:

I tried shaving my head once. It was such a weird feeling, and people would give me that disapproval look and ask why I did it. I will do it again sometime soon though.

Film Pictures says:

Awesome video.

Tim P says:

lol silenced review 🙂

Cynima Rapscallion says:

Damn you were rough with that thing. No cuts or nuttin? Also, just noticed the Sin City look goin on there lol How you do that? 

Kudos for making an entire video without talking, btw 😛 

Rodban232 says:

Unsubbed… breaks my heart. 

WATSONMUTH says:

Kratos  :O

Redgateau says:

Just a red tattoo and you’l be Kratos!

Zaviex says:

you still play games bro? been awhile since i seen you on here

RJ Carter says:

How short does the hair have to be for that to work?

Dream 11-Team for 2Player league says:

Mr Beans is back

ORENGEcarot says:

This is classic!!!!

phatbastard0alkaline says:

Good stuff! Thank you for the tip. 

Joseph H. says:

Hell yeah I’m going to have to give that a shot! My buzzer doesn’t get close enough to the skin! And I don’t have the balls to take a razor to my dome!

Dusty Pita says:

very cool video

flaregatsby says:

Digitilsoul, Y u no have hair?!

Moloch95 says:

You look like elpresador in this video’s thumbnail.

plazpure says:

Why no talkie?

DonJuan19755 says:

Very nice!

Fliegendes Geheimnis says:

1:10 somebody will make a gif from this moment.))

LukeSparow says:

Best damn review I’ve ever seen!

Curtains1337 says:

?elpresador?

Darren Anderson says:

Fool

Ice Land says:

this guy is actually cool

NMTW6 says:

Brilliant video

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!